عزیمت قسم ناصور ایک کثیر الفوائد عزیمت ہے جو زمانہ قدیم کے عاملین وکاملین کا معمول رہی ہے۔قسم ناصور یہ ہے۔
’’اَقْسَمْتُ عَلَیْکَ یَانَاصُوْرُ بِیَوْمِ الْبَعْثِ وَ النُّشُوْرِ وَ بِحَقِّ النُّوْرِوَنُوْرِ النُّوْرِ وَمُدَبِّرِ الْاُمُوْرِ وَ اِسْرَافِیْلِ النَافِخِ فِی الصُّوْ رِ حَاجَتِ الْجِنُّ فِی الْقُبُوْرِ وَ زَھَقَتِ الشِیٰطِیْنُ بِالْحُضُوْرِ وَ بِحَقِّ النَّارِ وَالنِّیْرَانِ وَ الْبَرْدِوَالْوَعْجَانِ وَ کَفَّتَیِ الْمِیْزَانِ وَطَلْعَۃِ الشَّمْسِ الْبَھِیَّۃِ تَشَعْشَتْ وَالْقَمَرُدَارَ فِی الدَّیْرَانِ اَقْسَمْتُ عَلَیْکَ یَانَاصُوْرُ بِحَقِّ سُکَّانِ الْجَسُوْرِ اَنْتَ وَ اَعْوَانُکَ وَاَخُوْکَ شَمْعُوْنَ اَجِیْبُوْا بِحَقِّ ھٰذِہِ الْاَسْمَاَ ئِ عَلَیْکُمْ وَطَا عَتُھَا لَدَیْکُمْ اَیْنَ زُوَبِعَۃِ وَلَوْبِعَۃِ وَالْعَفْارِیْتُ الْاَرْبَعَۃِ مِیْجَالِ وَلِجِیَالِ وَمِقَالِ وَ عَابِد الْنَارِ وَعَامِرِالدَّارِ وَدَمْنَھِشٍ وَفَقْطِشٍ وَدَنْدَنْ وَدَنْدَانٍ اَقْسَمْتُ عَلَیْکُمْ بِالشَّیْخِ الْکَبِیْرِ الْقَاعِدِ عَلَی السَّرِیْرِ وَ عَلٰی رَاسِہٖ الْاَکْلِیْلُ وَفِیْ حَجْرِہِ الْاِنْجِیْلُ وَبِالشَّیْخِ زعْزعَانِ صَاحِبِ الْقُبَّۃِ وَ الْمِیْزَانِ طَارَالْھَوَائُ طَارَوَالْبَحْرُ اَزْبَدَوَ فَارَ فَاَتَاِتئیْ اِبْلِیْسُ شَیْخُ الْکَفَرَۃِ وَ الْمَعَاکِیْسِ فَقُلْتُ لَہٗ اَیْنَ اَمْلَارُکَ الْفَلَاقِیْسُ یَا مَنْ عَلَیْکَ اللَّعْنَۃُ وَالتَّعْکِیْسُ فَقَالَ لِیْ عِنْدَکَ ھَلالِ وَبَلالِ وَ مُزَلْزِلُ الْجِبَالِ وَھَارُوْتُ وَمَارُوْتُ وَیَا جُوْجُ وَمَاجَوجُ وَرَسُوْلُ الْجِنِّ یَا قُوْت وَعِیْطُوْشٍ وَالْھِلَا سُ وَالْوَاسْوَاسِ الْخَنَّاس اَقْسَمْتُ عَلَیْکُمْ بِالصَّلِیْبِ وَمَاصُلِبَ وَاِبْلِیْسُ اللَّعِیْن وَمَا طُلِبَ وَ الْمَوْلٰی قَھْرِ کُمْ وَ غَلَبَ اَقْسَمْتُ عَلَیْکُمْ بِالدَّیْھُوْرِ الْاَعْظَمِ وَبِا للَّیْلِ اِذَااَظْلَمَ وَ بِالتَّوْریْۃِ وَ مَا فِیْھَا وَبِالْاَنْجِیْلِ وَمَا یَلِیْھَا وَ بِالزَّبُوْرِ وَمَا یَحْوِیْھَاوَ بِالْوَثْنِ وَالْحَجْرِ وَبِالْقَلْمِ وَمَاَجْرٰی وَبِالنَّجْمِ اِذَاھَوٰی وَ بِمَنْ عَلَی الْعَرْشِ اَسْتَوٰیٰ وَبِا لثَّلٰثَائۃِ سِتَّۃِ وَسِتِّیْنَ قَنْدِیْلُ اِلَّتَیْ تُوْ قَدْفِیْ بَنِیْ اِسْرَائیل اَجِیْبُوْا وَاحْضُرُوْ وَلَا تُمَھِّلُوْا وَاِسْرِعُوْا بِقَضَا ئِ حَاجَتِیْ بِحَقِّ طِیْشٍ وَاَطِیْشٍ وَالْصلب والصلبان وَبِحَقِّ سِفْرَسٍ سَبُوسٍ بِرَاسٍ بِراسِیْ بِرْسَیُوْمٍ ھُوْسٍ اَجْرِمُوْسٍ وَبِحَقِّ ھٰذَاالْخَاتَمِ وَ مَا فِیْھَا مِنَ السِّرِّ وَ الْاَسْرَارِ بِرْطَیُوْمٍ اَجِبْ وَاحْضُرْیَا نَاصُوْرُ وَاَجْلِبِ الْاَعْوَانَ وَ الْعَفَارِیْتِ الْکِبَارَ اَوْلَادَالشَّیَا طِیْنِ فَاِنِّی زَجَرْتُکُمْ بِاللَّھْبِ وَالنِّیْرَانِ وَالْوَھِیْجِ وَالدُّخَانِ وَ اِنْ عَصَیْتُمْ تَغْضَبُ عَلَیْکُمْ جَمِیْعُ الْقِسِ وَالدُّھْبَانُ وَلَیْسَ لَکُمْ مَائْ وٰی وَ لَامَلْجَا ئَ وَلَا مَکَانٌ حَتَّی تَحْضُرُوْا مَجْلِسِیْ ھٰذَا فَاِنِّیْ زجَرْتُکُمْ اَیُّھَا الْفَلَا سَفَۃُ وَ الْاَعْوَانُ بِالاِنْجِیْلِ وَ الصُّلْبَانِ وَ بِیْعَۃِ الْاَسْقَفِ وَ تَلَاوَۃِ الْمَطْرَانِ وَ اِنْ عَصَیْتُمْ یَتَبَرَّئُ مِنْکُمْ الْجَنْتِلیق وَالْبَطَرفَۃ وَالْمغمدان اَجِیْبُوا وَاَنْتُمْ مُطِیْعِیْنَ وَ انْقَادِرُ مُسْرِعِیْنَ وَاَفْعَلُوْا مَا اَنْتُمْ بِہٖ مَا مُوْرِیْن مِنْ قَبْلِ اَنْ یَنْزِلَ بِکُمْ الْسَّخَطُ وَالْغَضْبُ وَیَحِلُّ بِکُمْ سُوْئُ الْمُنْلقب وَیُسَلِّطُ عَلَیْکُمْ الشَّرَارُوَاللَّھَبُ وَ بِحَقِّ ھٰذا الْخاتَمِ وَمَا حِوَاھِیْراًھِیْرُوْ طَنُوْہٍ طِیْطُوْہٍ عَمْارِشٍ عَطَارِشٍ کَھُوشٍ اَلْوَاحَا اَلْعَجَلْ السَّاعَۃ۔‘‘
بخوراعمال خیر کے لئے یہ ہے
جاوی ،لوبان،سندروس،مقل،کزبرہ،میعہ سائلہ۔ تمام کو میعہ سائلہ کے ساتھ گوندھ کر سایہ میں خشک کرکے رکھ لیں اور بوقت ضرورت کام میں لائیں۔بخور اعمال شر کے لئے یہ ہیں:مُرّ، مصبر،حنتیت ،کبریت اوربصل کا چھلکا۔لہسن کا چھلکاوغیرہ ۔
خاتم یہ ہے
خواص قسم ناصور
جب کسی کو اپنی طرف متوجہ کرنا چاہیں
خاتم کو اپنی ہتھیلی پر لکھیں اور پھر اس پر سات مرتبہ قسم ناصور تلاوت کریں۔اور بخور مناسب دیں۔ پھر اس کے بعد مطلوب کے دروازے کے سامنے کھڑے ہو کر ہتھیلی پر ہتھیلی رکھ کر ایک مرتبہ ذیل کی عبارت پڑھیں۔عبارت یہ ہے۔
’’تَوَکّلُ یَانَاصُوْرُ وَ خُدْعَقْلَ فلاں و فلاں اَنْتَ وَ
اَخُوْکَ شَمْعُوْنَ‘‘
اوردونوں ہاتھوں کی تلیوں کو ایک دوسرےپر ماریں اور واپس آ جائیں مگر اس راستہ سے
واپس نہ آئیں جس راستہ سے گئے تھے بلکہ دوسرے راستہ سے واپس آئیں۔پس مطلوب آپ کی
طرف متوجہ ہوگا۔اور ہمیشہ متوجہ رہے گا۔
اگر محبت پکی اور مضبوط کرنا چاہیں
تو خاتم کو ہرن کی جھلی پر تحریر کریں اور بخور دیں اعمال ِ خیر کا اور قسم ناصور سات مرتبہ اور پھر اسے اپنے سر میں رکھیں یعنی ٹوپی وغیرہ میں رکھیں۔ ان شاء اللہ مراد پوری ہوگی۔
اگر کسی کوبیوقوف بنانا چاہیں
توپرانی قبر کی مٹی تھوڑی سی لے کر اس پر سات مرتبہ قسم ناصور پڑھ کر دم کریں اور اعمال شر کا بخور دیں۔پھر اس مٹی کو دشمن کے گھر میں ڈال دیں، پس وہ بیوقوف ہوجائے گا۔اگر اس کے سر میں ڈال دیں تو زیادہ قوی اثرات ہوں گے۔
محبت کے لئے
ایک تانبے کی پلیٹ لیں اور اس پر خاتم کندہ کریں۔ پھر اسے پانی سے بھر دیں اور اس پر قسم ناصور اکیس مرتبہ پڑھ کر دم کریں۔ ابھی عدد پورا نہ ہوگا کہ مطلوب کے دل میں محبت پیدا ہوجائے گی۔ اگر مطلوب قریب ہوگا تو حاضر ہوگا۔پس حاضر ہونے پر وہ پانی اس کے منہ پر چھڑک دیں تو اس کی دیوانگی ختم ہوجائے گی۔
اگر کسی کا خون جاری کرنا ہو
خاتم سیسہ (سرب) کی تختی پر کندہ کریں اور اس پر قسم ناصور اکیس مرتبہ تلاوت کریں اور حب الرشاد کا بخور دیں اور پھر اس کو ایک ڈبیہ میں بند کر دیں اور اوپر موم وشہد لگا دیں۔ پھر اسے جاری پانی یعنی نہر دریا وغیرہ میں ڈال دیں۔بیشک دشمن کا خون جاری ہوجائے گااسی وقت ۔اگر خون کو بند کرنا چاہیں تو تختی کو نکال لیں اور کندہ شدہ حروف مٹادیں اور پانی میں اس تختی کو ڈال کر وہ پانی منزوف کو پلا دیں ،وہ فوراً ٹھیک ہو جائے گا۔
جب کسی کو بخار چڑھانا اورقے کرانا مقصود ہو
ایک رہو مچھلی لے کر اس پر خاتم تحریر کریں اور اس کے اردگرد توکیل۔ پھر ایک کاغذ پر نام دشمن معہ والدہ اور اسم ناصور اور اس کے بھائی کا نام یعنی شمعون تحریر کریں۔پھر اس کاغذ کو مچھلی کے پیٹ میں رکھ کر پیٹ کو دھاگے سے سی دیں۔اورمچھلی کو کسی پرانی قبر میں دفن کردیں۔بے شک دشمن کو بخار شدید اور قے کی بیماری لگ جائے گی۔جب تندرست کرنا چاہیں تو مچھلی کو نکال کر عبارت کو دھو ڈالیں اور کاغذ کو بھی دھو ڈالیں تاکہ تمام کتابت مٹ جائے پس وہ تندرست ہوجائےگا۔ (جاری ہے۔
(اجازت کے لئے مصنف سے رابطہ کیا جائے۔ ع)
کاپی رائٹ © تمام جملہ حقوق محفوظ ہیں۔ دارالعمل چشتیہ، پاکستان -- ۲۰۱۴