اٰمنت باللہ کے خاص عمل کے
 عامل بنیں اور بنائیں

Amantu Billah Ky Khas Amal
Ky Amil Banein Aur Banaein

تعارف: اٰمنت باللہ کا عمل،وہ خاص عمل ہے جس کے پیچھے مسلمان جنات کی بہت بڑی بڑی جماعتیں کام کرتی ہیں۔ ان جنات کا تعلق زیادہ تر مدارس سے ہے۔ کوئی حافظ ہے تو کوئی قاری۔ کوئی عالم ہے تو کوئی شیخ الحدیث۔ اسی لئے یہ جنات ایسے افراد کی معاونت زیادہ کرتے ہیں جن کا تعلق بھی مدارس سے ہوتا ہے یا پھر وہ دین کا کام کر رہے ہوں۔ اس عمل کا بڑا فائدہ یہ ہے کہ یہ عرب ممالک میں بہت اچھا کام کرتا ہے۔ پاکستان سے بیٹھے عرب ممالک کا کام ہو جیسے سعودی عرب میں کوئی مریض ہے تو صرف مریض کے لئے پڑھنے سے اس کا فائد ہ ہونا شروع ہو جاتا ہے۔ وجہ یہ ہے کہ اس کے پیچھے جو بڑے جنات ہیں، ان کا پیچھے سے تعلق سعودی عرب کے بڑے جنات سے ہےاور پاکستان میں ان کی ایک بڑی جیل ٹھٹھہ کی طرف ہے جہاں سرکش قسم کے جنات اور شیاطین کو قید کیا جاتا ہے۔
اس عمل کے کل چھے درجوں کا عمل کروایا جاتاہے۔ بنیادی اجازت میں پہلے تین درجے کروائے جاتے ہیں۔ پھر چوتھے، پانچویں اور چھٹے درجے کے عمل کا ھدیہ الگ الگ ہے۔
اجازت لینے کے فائدے: اجازت ملتے ہی، اجازت یافتہ کا نام اٰمنت باللہ کے پیچھے جو جنات ہیں، ان کی فہرست میں لکھ دیا جاتا ہے، اس لئےعامل فوراً کام لینا شروع کر سکتا ہے۔ اس عمل سے کوہر جائزمقصد کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ مختصرًا درج ذیل ہے۔

ہر طرح کی بندش سے نجات ہر طرح کے جنات سے نجات جگہ سے جادو جنات ختم کرنا
جنات کو جلانا مسلط جن کوحاضر کرنا ہر قسم کے جادو کا علاج
محبت اور حاضری مطلوب روحانی تشخیص جنات کوبوتل میں بند کرنا
اور ہر جائز مقصد کے لیے مختلف بیماریوں کا علاج زبان بندی اور جدائی

اجازت کے لیے اھلیت:روحانی معالجین، مشائخ اور پیر حضرات،علمائے کرام اور مفتیانِ عظام، دین سے جڑےافراد، بالغ مرد اور عورت … اس عمل کی اجازت ہر کوئی لے سکتا ہے۔ اجازت لینے والے کا فنِّ عملیات سے پہلے سے واقف ہونا بھی ضروری نہیں۔جتنا دیندار ہوگا، اتنا زیادہ فائدہ ہوگا۔
اجازت لینے کا طریقہ: اس عمل کی اجازت چونکہ نقدہدیہ کے ساتھ مشروط ہے، اس لئے جو بھی اجازت لینا چاہے، وہ نقدہدیہ ادا کرکے اجازت لے سکتا ہے۔ہدیہ 6100روپے ہے، علاوہ ڈاک خرچ۔ عمل کے ساتھ طریقۂ استعمال کے لیے بیاض دی جائے گی۔

خا ص اجازت:جو لوگ چلّہ کشی نہیں کر سکتے، ان کو خاص اجازت بھی دی جاتی ہے، جس میں ضرورت پڑنے پر مختصر مدت میں ریاضت کروا کرعمل جاری کروا دیا جاتا ہے۔خاص اجازت کا ہدیہ عام اجازت سے دوگنا ہوتا ہے۔
آگے سکھانے کی خاص اجازت:جو عامل یہ چاہتے ہیں کہ اس عمل کو آگے سکھائیں، وہ پہلے خود اس عمل کے عامل بنیں ۔ پھر ’’آگے سکھانے کی خاص اجازت‘‘ حاصل کر کے سکھائیں۔ بصورتِ دیگر ان کا اپنا عمل بھی ضائع ہوگا اور نقصان کے ذمہ دار بھی خود ہوں گے۔

نوٹ: ہمارے ادارے میںاٰمنت باللہ کے3عمل کروائے جاتے ہیں۔ یہ سب اعمال الگ الگ ہیں۔ ان کے پیچھے جنات بھی الگ الگ ہیںاور ان کا ہدیہ بھی الگ الگ ہے۔تفصیل کے لیے دوسرا اشتہار ملاحظہ فرمائیں، ویب سائٹ دیکھیں یا ادارے سے رابطہ فرمائیں۔

کاپی رائٹ © تمام جملہ حقوق محفوظ ہیں۔ دارالعمل چشتیہ، پاکستان  -- 2018



Subscribe for Updates

Name:

Email: