سورۂ جن کے عامل بنیں اور بنائیں

Surah Jin Ky Aamil Banein
Aur Banaein

تعارف: سور ۂ جن کے عمل کا شمار عملیات میں بڑے اعمال میں کیا جاتا ہے۔اس عمل کو’’ننگی تلوار‘‘ کہا جائے تو غلط نہ ہوگا۔ جنات کے مریضوں کے علاج میں ماہر ’’عاملِ جنات‘‘ عمومًا اس عمل کے عامل ہوتے ہیں۔ اس سورت سے ہروہ کام لیاجا سکتا ہے، جو ’’جنات‘‘ کر سکتے ہیں۔ مختصر تفصیل ملاحظہ فرمائیں۔
اس سورت کا عامل بننے کے لیے شرائط سخت ہوتی ہیں کیونکہ یہ عام عمل نہیں ہے،یہ ایک جلالی عمل ہے۔ اس میں غلطی پر نقصان اور رجعت کا خطرہ بھی موجود ہوتا ہے۔اس عمل کے پیچھے جو جنات ہیں، وہ بھی بڑے اور سردار قسم کے جنات ہوتے ہیں۔ اور ایک جن کے نیچے کئی سو جنات ہوتے ہیں۔ اس سورت کے عامل کے ساتھ جنات رہتے ہیں جیسے ایک انسان کے ساتھ محافظ رہتے ہوں۔ جب عامل چاہتا ہے تو جنات سیکیورٹی گارڈز کی طرح عامل کو حفاظتی دائرے میں لے کر جاتے ہیں۔اس سے مخالف جنات پر بہت رعب پڑتا ہے اور جلد میدان چھوڑ کر چلے جاتے ہیں۔
اس سورت کا عمل کرنے کے لیے قبرستان یا ویرانے میں چلہ کشی کی جاتی ہے۔ بنیادی ریاضت گھر اور مزار پر کروائی جاتی ہے۔ اگر گھر میں عمل کرنا ہو تو بالکل ویران گھر ہو یعنی اس میں کوئی رہتا نہ ہو۔ جن افراد کے پاس علیحدہ جگہ نہیں اور وہ باہر یعنی قبرستان یا ویرانوں میں بھی چلہ کشی کرنے کی ہمت نہیں رکھتے، وہ سور ۂ جن کا عمل نہ کریں۔اس سورت کا عمل کرنا ڈرپوک اور بزدل بندے کاکام نہیں ہے۔اس سورت کی بنیادی اجازت(درجہ اول) میں تین عمل کروائے جاتے ہیں۔ کُل پانچ درجوں کے عمل مخصوص تعداد اور مخصوص مقامات پرکروائے جاتے ہیں۔ہر کا ہدیہ الگ ہے۔

اجازت لینے کے فائدے: اس سورت کے عامل بننے کے بہت فائدے ہیں،مختصر

درج ذیل ہیں۔

بڑے سے بڑے جادوگر سے مقابلہ جنات کےبڑے سے بڑے کیس کا علاج عام جنات لڑنے سے گریز کرتے ہیں
بڑے سے بڑے جادو اورجنات سے حفاظت دشمن اور ظالم افراد کو جلد سبق سکھانا سخت سے سخت جادو کا علاج
محبت کا کیسا ہی جائز کام ہو جنات کی کثیر تعداد کے باوجود جگہ پر سے قبضہ چھڑانا سخت مقدمات اور قید سے بری
اور بہت سے مقاصد جنات و آسیب کی تسخیر و دوستی بغض و عداوت کا کیسا ہی جائز کام ہو

اجازت کے لیے اھلیت:یہ عمل مبتدی حضرات کے لیے نہیں ہے یعنی جنہوں نے ابھی ابتدا کی ہو۔بنیادی چلہ کشی کر چکا ہو۔ باپرہیز کم از کم ایک دو چلّے کر لیے ہوںاور جسے بالکل علیحدہ جگہ میسر ہو، جہاں چلہ کشی کے دوران کوئی نہ آئے۔
اجازت لینے کا طریقہ: اس عمل کی اجازت چونکہ نقدہدیہ کے ساتھ مشروط ہے، اس لئے جو بھی اجازت لینا چاہے، وہ نقدہدیہ ادا کرکے اجازت لے سکتا ہے۔

بنیادی اجازت کا ہدیہ 8100روپے ہے ۔
خا ص اجازت:جو لوگ چلّہ کشی نہیں کر سکتے، ان کو خاص اجازت بھی دی جاتی ہے، جس میں ضرورت پڑنے پر مختصر مدت میں ریاضت کروا کرعمل جاری کروا دیا جاتا ہے۔خاص اجازت کا ہدیہ عام اجازت سے دوگنا ہوتا ہے۔
آگے سیکھانے کی خاص اجازت:جو عامل یہ چاہتے ہیں کہ اس عمل کو آگے سکھائیں، وہ پہلے خود اس عمل کے عامل بنیں ۔ پھر ’’آگے سکھانے کی خاص اجازت‘‘ حاصل کر کے سکھائیں۔ بصورتِ دیگر ان کا اپنا عمل بھی ضائع ہوگا اور نقصان کے ذمہ دار بھی خود ہوں گے۔

 

کاپی رائٹ © تمام جملہ حقوق محفوظ ہیں۔ دارالعمل چشتیہ، پاکستان  -- 2019



Subscribe for Updates

Name:

Email: