عزیمت قسم ناصور ایک کثیر الفوائد عزیمت ہے جو زمانہ قدیم کے عاملین وکاملین کا معمول رہی ہے۔پچھلے شمارےمیں چند خواص کا ذکر کیا گیا تھا، مزید ملاحظہ فرمائیں۔ قسم ناصور کے لئے پچھلا شمارہ ملاحظہ کریں۔

کسی زانی مرد کی شہوت باندھنے کے لئے

سات عدد سوتی دھاگے تار لے کر ان کو اکٹھا کریں ایک ایک مرتبہ قسم ناصور پڑھ کر ایک ایک گرہ دھاگے کو لگادیں اس طرح کہ کل سات گرہ ہوجائیں۔اور ہر گرہ پر ایک مرتبہ یہ توکیل بھی لازمی پڑھنا ہوگی۔توکیل یہ ہے۔’’یَا نَاصُوْرُ بِعَقْدِ ذَکرِ فلاں ابنِ فلاں‘‘پھراس گرہ والے دھاگہ کو کسی پرانی قبر میں دفن کردیں۔قبر ایسی ہو جس کی کوئی زیارت نہ کرتا ہو۔اللہ کے حکم سے وہ کسی بھی عورت سے جماع نہ کر سکے گا۔ ہمیشہ کے لئے مربوط ہوجائے گا۔

اگر کسی کو اپنی محبت میں مبتلا کرنا چاہیں

توایک سرخ کاغذ پر خاتم تحریر کریں ساتھ نام طالب اور مطلوب کے پھر اس پر قسم ناصور 45مرتبہ پڑھ کر دم کریں اور تعویذ کو اپنے پاس رکھیں، بہت جلد مطلوب اپنے طالب کے پاس پہنچ جائے گا۔اور ہمیشہ محبت کرتا رہے گا۔

جب کسی کو اپنی طرف بلانا اور متوجہ کرنا چاہیں

تواس کے قدموں کی مٹی حاصل کریں اور اس کااستعمال شدہ کپڑا بھی حاصل کریں، کپڑے پر خاتم اور توکیل تحریر کریں اور مٹی کو کپڑے میں رکھ کر قسم ناصور 21مرتبہ پڑھ کر دم کریں۔پھر کپڑے کا فلیتہ بنا کر نئے چراغ میں خالص روغن زیتون ڈال کرروشن کریں اور مٹی کو مطلوب کے گھر میں ڈال دیں۔پس مطلوب محبت میں دیوانہ ہو کر حاضر ہوگا۔

بغض اور عداوت و نفرت کے لئے

ایک مٹی کے نئے پیالے پر خاتم تحریر کریں اور خاتم کے نیچے ہر دو فریق کا نام بھی تحریر کریں۔پھر اس پر قسم ناصور 21مرتبہ پڑھ کر دم کریں۔ اورپھر اس کو پانی سے دھو کر وہ پانی ان کے گھروں میں ڈال دیں۔ان کے درمیان نفرت، عداوت اور بغض پیدا ہوجائے گا۔کبھی بھی اتفاق اور محبت سے نہ رہ سکیں گے۔

اگر کسی میاں بیوی میں طلاق کا عمل کرنا چاہیں

تو ایک مٹی کے نئے پیالے میں خاتم تحریر کریں اور پھر اسے انار کی ٹہنی پر آویزاں کرکے ایک شاخ کھجور کی لے کر اس پر 21مرتبہ قسم ناصور پڑھ کر دم کریں اور ہر مرتبہ پیالہ پر ماریں۔پھر اعمالِ شر کا بخور دیں اور پھر پانی سے دھو کر وہ پانی ان کے گھر میں چھڑک دیں۔اللہ کے حکم سے میاں بیوی میں طلاق ہوجائے گی ۔بہت ہی تھوڑے عرصہ کے اندر اندر۔

اگر طالب ومطلوب میں محبت مضبوط کرنا چاہیں

توایک سرخ کاغذ پر خاتم تحریر کریں ساتھ نام طالب ومطلوب کے اور اس پر قسم ناصور 21مرتبہ پڑھ کر دم کریں۔اور پھر اس کو کسی شیریں پھل دار درخت کی سبز شاخ پر باندھ دیں۔تاکہ ہمیشہ ہوا میں لہراتا رہے ۔ان شا ء اللہ طالب اور مطلوب میں محبت اور زیادہ مضبوط ہو جائے گی اور ہمیشہ استحکام رہے گا۔اور کبھی بھی ایک دوسرے سے جدا نہ ہوں گے۔

کسی بھی مقصد کے لئے ھاتف غیبی کو بھیجنا

اگرکسی کو عاجز اور ذلیل کرکے اپنے پاس حاضر کرنا چاہیں اور اس سے اپنی مرضی کے مطابق جو جی چاہے کام لینا چاہیں تو اس مقصد کے لئے ھاتف سے مد د حاصل کی جاسکتی ہے ۔جابر سے جابر انسان بھی عاجز ہو کر حاضر ہوگا اور عامل کے ہر حکم کی تعمیل کرے گا۔طریقہ یہ ہے کہ نماز عشاء کے بعد قسم ناصور کو 21مرتبہ تلاوت کریں اور ہر مرتبہ ایک بار قسم کے ساتھ توکیل بھی تلاوت کریں توکیل یہ ہے۔

’’توکَّلْوا یَانَاصُوْرُاَنْتَ وَ اَخُوْکَ شَمْعُوْنَ وَ امْضُوْا اِلٰی فُلَانِ ابنِ فُلَانَۃٍ اِزْعَجُوْہٗ وَ ارْجِغُوْہٗ‘‘
یہاںتک کہ عاجز اور ذلیل ہو کر حاضر ہو اور آپ کا ہر مطلب پورا کرے جو کچھ آپ اسے کہیں ۔چند راتوں میں ہی مقصد پورا ہوجائے گا۔

اگر مطلوب کو حاضر کرنا چاہیں

تونقش مندرجہ ذیل صورت میں سرخ کاغذ پر تحریر کریں اوردرمیان کے خانہ میں ایک سوئی چبھو دے اور اس کو انار کی شاخ میں آویزاں کر دے اور بخور دے اعمال خیر کا مگر اس سے قبل اس پر 21مرتبہ قسم ناصور پڑھ کر دم کریں اور پھر آویزاں کریں۔اگر مطلوب اسی شہر میں ہے تو اسی روز طالب کے پاس حاضر ہوجائے گا۔اگر دُورہے تو سہولت کے مطابق ضرور حاضر ہوگا۔ نقش کی صورت یہ ہے۔

نقش کی مندرجہ بالا صورت اعمالِ شر میں استعمال ہوتی ہے۔اور اسے اعمالِ شر میں ترش پھل دار درخت پر آویزاں کیا جاتا ہے اور اعمالِ خیر میں شیریں پھل دار درخت پر آویزاں کیا جاتا ہے۔بشرط ِ کہ عمل بادی ہو۔اگر عمل ترابی ہو تو مٹی یعنی پرانی قبر یامطلوب کے گھر کی چوکھٹ وغیرہ میں دفن کریں۔اگر عمل آبی ہو تو پانی میں دھو کر چھڑک دیا جائے یا دھوکر پلایا جائے۔اور اگر عمل ناری ہو تو آگ کے قریب دفن کیا جائے۔

دعوت ناصور تاکہ قسم کا خادم مسخر ہوجائے

جب آپ اس قسم کے خادم کی تسخیر کا ارادہ کریں تو ایک مکان خلوت کا تلاش کریں۔جس میں آپ کے علاوہ کوئی دوسرا فرد نہ جائے۔بخور اعمال خیر وشر کاروزانہ بوقت ریاضت روشن کرنا ہوگااور روزانہ نصف رات کے وقت قسم ناصور ایک ہزار1000مرتبہ پڑھنا ہوگی۔اس سے قبل اصراف عامر کا عمل سات روز تک اس مکان میں ضرور تلاوت کریں تاکہ اصراف آپ کے عمل میں کسی طرح کی مداخلت نہ کریں۔یہی اساتذہ عظام کا مستند طریقہ ہے۔قسم ناصور اور اس کے جملہ اعمال سے کماحقہٗ فائدہ حاصل کرنے کے لئے اس کی خاص شرط ہے ۔جس کے بغیر اس کے اعمال میں کامیابی ممکن نہیں ۔اگر اس شرط کا خیال نہ رکھا جائے تو عمل کی رجعت بھی یقینی ہے۔یہاں نااہل سے پوشیدہ رکھنے کے لئے درج نہیں کر رہا کیونکہ نااہل کو اچھے بُرے کی تمیز نہیں ہوا کرتی۔جو احباب ناصور کے جملہ اعمال میں مکمل کامیابی حاصل کرنا چاہتے ہیں۔وہ بندہ ناچیز سے اجازت اور خاص شرط حاصل کرلیں۔تاکہ ان کی شب وروز کی محنت ضائع نہ ہو۔اکیس21روز تک تلاوت کریں۔کسی بھی روز ناصور حاضر ہوگا اور پوچھے گاکہ’’ تو کیا چاہتا ہے؟‘‘ آپ اس سے اپنے اوردیگر لوگوں کے کاموں میں مدد اور معاونت کا معاہدہ کرلیں۔اور پھر اس کے معاہدہ کا پاس رکھیں۔اور کبھی بھی خلاف ورزی نہ کریں۔پس وہ ہمیشہ مدد گار اورمعاون رہے گا۔قسم ناصور کے جملہ اعمال و نقوش میں اور تمام خواتم کے جملہ فوائد فوراً حاصل ہوں گے۔

کسی کو اپنی طرف متوجہ کرنا

اگرکسی کو اپنی محبت میں دیوانہ کرکے اپنی طرف متوجہ کرنا اور حاضر کرنا چاہیں۔تو مندرجہ ذیل طلسم ایک سرخ کاغذ پر تحریرکریں اور اس پر 21اکیس مرتبہ قسم ناصور پڑھ کر دم کریں۔اور اسے آگ کے قریب دفن کردیں تاکہ آگ کی گرمی اسے برابر پہنچتی رہے پس مطلوب بہت جلد حاضر ہوگا آپ کی محبت میں دیوانہ اورپاگل ہوکرحاضر ہوگا۔پس جب حاضر ہوجائے تو مندرجہ ذیل خاتم جو پہلے ہی ایک کاغذ پر لکھی ہو۔پانی سے دھوکر مطلوب کے چہرے پر چھڑک دیں۔ بے شک اسے افاقہ ہوگا۔اگر ایسا نہ کیا گیا تو مطلوب پاگل ہوجائے گا۔طلسم اور خاتم یہ ہے۔

جب لوگوں میں عداوت پیدا کرنا چاہیں

توان لوگوں کے مستعمل کپڑے کا ٹکڑا لے کر اس پر مندرجہ ذیل خاتم تحریر کریں اور مندجہ ذیل طلسم کاغذ کے تین ٹکڑوں پر تحریر کریں۔اب طلسم اور تینوں تعویذوں کو جلا دیں اورجلاتے وقت تین مرتبہ قسم ناصور پڑھ کر راکھ پر دم کریں۔ اور ہر مرتبہ یہ توکیل بھی تلاوت کریں۔توکیل یہ ہے

’’تَوَکَّلُوْا یَا نَاصُوْرُ بِالْفِرَاقِ بَیْنَ کذا وکذا وَ کَذَا وَ شَتِّتْ شَمْلَھُمْ وَفَرِّقْ جَمْعَھُمْ‘‘
پھراس راکھ کو پانی میں بھگو کر ان کے گھروں میں ڈال دیں۔اللہ کے حکم سے جدائی اور عداوت پیدا ہوجائے گی۔ان تمام لوگوں میں جن کا نام اس عمل میں شامل ہوگا۔خاتم یہ ہے۔

 (جاری ہے)

(اجازت کے لئے مصنف سے رابطہ کیا جائے۔ ع)
 

 

کاپی رائٹ © تمام جملہ حقوق محفوظ ہیں۔ دارالعمل چشتیہ، پاکستان  -- ۲۰۱۴



Subscribe for Updates

Name:

Email: